Friday, April 24, 2009

PROGRAM : HARI BERSAMA PELANGGAN KPWKM DENGAN KERJASAMA KPM&HEP PADA 25 & 26 April 2009



YB DATO' SRI SHAHRIZAT ABDUL JALIL

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga Dan Masyarakat

"Adalah diharapkan melalui laman web ini, budaya penggunaan teknologi maklumat di kalangan masyarakat, khususnya wanita dapat dipertingkatkan. Semoga segala maklumat akan dimanfaatkan sepenuhnya dan ilmu yang diperolehi dapat mempertingkatkan kualiti diri dan seterusnya dapat menyumbang kepada pembangunan keluarga, agama, masyarakat dan negara."

http://www.kpwkm.gov.my/new_index.php?lang=malay

Tempat : Lintasan Deasoka,Kota Kinabalu, Sabah





http://www.sabah.gov.my/mss/Laman%20Utama.html


YB Dato’ Hajah Azizah Datuk Seri Panglima Haji Mohd. Dun
Menteri Pembangunan Masyarakat Dan Hal Ehwal Pengguna Sabah

Tuan/Puan adalah dijemput untuk menyertai salah satu lagi pakej program "Kerajaan Bersama Dan Untuk Rakyat "

  • Antara perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelanggan ialah "Khidmat Aduan Pengguna" yang dikendalikan secara bersama antara Kementerian Pembanguan Masyarakat Dan Hal Ehwal Pengguna, Sabah & Pejabat Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna, Cawangan Sabah.
  • Maklumat mengenai pelbagai perkhidmatan kepenggunaan khususnya mengenai pelbagai jenis bantuan dibawah program sosial yang disediakan oleh pihak kerajaan untuk kepentingan pengguna atau rakyat yang berhak untuk menerimanya turut dipamirkan.
  • Para pengguna khususnya komuniti negeri dibawah bayu dijemput untuk memberi maklumbalas mengenai sebarang isu keberkesanan dan kecekapan sistem penyampaian perkhidmatan sektor awam dan swasta khususnya yang berkaitan dengan isu-isu perkhidmatan dan barangan kepenggunaan (consumer's goods and services) .

No comments: